CSR DLA SPRZEDAŻY
OPIS SYTUACJI WYJŚCIOWEJ:
w roku 2012 na prośbę naszego Klienta realizowaliśmy cykl warsztatów ze skutecznej sprzedaży bezpośredniej. Oczekiwaniem osób zamawiających było również umożliwienie przetestowania nabytych umiejętności w praktyce, a nie tylko i wyłącznie w warunkach szkoleniowych.
CEL:
Zostaliśmy poproszeni o zaprojektowanie takiego wydarzenia, które z jednej strony pozwoli uczestnikom zastosować w praktyce techniki sprzedażowe, z drugiej zaś będzie wydarzeniem, w którym chętnie wezmą udział i nie będą się czuli do niczego przymuszani.
REALIZACJA:
opracowaliśmy projekt CSR, którego pierwszy etap obejmował warsztaty rękodzieła i garncarstwa, podczas których uczestnicy wykonali przepiękne naczynia oraz średniowieczne przedmioty codziennego użytku, takie jak szkatułki, łuki, kołczany i wiele innych. Kolejnym etapem była umiejętna sprzedaż wszystkich przedmiotów podczas wielkiego kiermaszu rycerskiego na wyspie Wolin.
Zarówno umiejętności sprzedażowe, jak i efekty pracy artystycznej zaowocowały wygenerowaniem pokaźnego budżetu, który pracodawca potroił pokazując tym samym, jak bardzo wierzy w sens pracy wykonanej przez swoich pracowników.
Finał akcji miał miejsce w podziemiach warszawskiego Dworca Centralnego, gdzie za uzbierane fundusze pracownicy kolejny raz własnoręcznie nakarmili i odziali najbardziej potrzebujących: bezdomnych mieszkańców stolicy.
EFEKT:
do dziś pracownicy wspominają łzy wzruszenia oraz moc uśmiechów, jakie otrzymali w podzięce za przeprowadzoną akcję, jednocześnie mając w pamięci jak ważne były dla nich doświadczenia związane ze sprzedażą bezpośrednią na wyspie Wolin.